Prima pagină
Samsung Lynk Sinc 3.0

Samsung Lynk Sinc 3.0

Lynk Sinc 3.0

 

Samsung LYNK SINC 3.0 este un sistem integrat, solutie de gestionare a  continutului bazata pe conectivitate IP destinata hotelurilor care utilizeaza infrastructura IP pentru a transmite informatii catre display-urile aflate in camerele de hotel.Prin intermediul LYNK SINC se poate crea un sistem de management al continutului de pe display-urile din interiorul hotelurilor obtinand o  interfata bogata in informatii cu un meniu personalizat, intuitiv unde oaspetii pot beneficia de informatii  despre zona unde isi desfasoara activitatea in acel moment, serviciile oferite de catre hotel precum si solutiile de divertisment existente dar si informatii utile in desfasurarea activitatii.

Sistemul Samsung  Samsung LYNK SINC 3.0 este constituit din urmatoarele elemente:software-ul necesar implementarii, display-urile Samsung pe care ruleaza continutul,serverul central necesar instalarii sotfware-ului.

LYNK SINC 3.0 include patru şabloane de interfaţă diferite, prin care managerii pot ajusta uşor şi rapid tipurile şi listele de meniuri afişate, chiar şi în lipsa unei experienţe în domeniu. Directorii de hotel pot, de asemenea, să personalizeze complet widgeturile instalate  pe televizoarele Smart TV cu fişiere multimedia( imagini, fişiere video şi audio).

Samsung LYNK SINC 3.0 este un sistem complex de gestionare a continutului ce cuprinde o serie de avantaje imbunatatind modul de administrare a hotelului si creand o experienta de cazare deosebita clientilor:

1.Reducerea costurilor de intretinere:acest sistem nu implica conectarea unui media player suplimentar fiind usor de implementat si gestionat, reducandu-se costurile de energie.De asemenea prin implementarea acestui sistem sunt  eliminate serviciile de mentenanta deoarece toate operatiiunile pot fi efectuate de catre personalul hotelului.

2.Prin intermediul acestei solutii  se poate crea un meniu personalizat prin care sa se evidentieze serviciile oferite de catre hotel obtinand un sistem de promovare a imaginii companiei astfel incat sa fie impresionati oaspetii hotelului.

3.Managerii hotelului pot gestiona continutul display-urilor aflate in interiorul camerelor de hotel putand fi personalizat in functie de categoriile de oaspeti si de tipul activitatii pe care o desfasoara in acel moment.De exemplu daca in interiorul hotelului este realizata o conferinta, grupul de camere de hotel in care sunt cazati oaspetii pot fi personalizate cu un continut bogat despre programul si tipul activitatilor ce se vor desfasura .De asemenea acestia pot primi mesaje de avertizare privind locatia si ora intalnirilor.Alte informatii utile oferite clientilor pot fi:informatii turistice,prognoza vremii, informatii despre zboruri.

4.Display-urile aflate in camerele de hotel pot fi controlate de la distanta cu ajutorul Link Sinc 3.0.Prin functiile ce pot realizate se remarca:evidentierea operatiunilor de intrare/iesire a clientilor,stabilirea orei de pornire/oprire, verificarea starei retelei,modificarea listei de canale in functie de oaspete.

5. Utilizarea functiei Samsung Smart Hub prin care oaspectii pot avea acces la un continut interactiv  utlizand retelele de socializare direct de pe dispozitiv.

 

Beneficii SMART Hospitality Solution

1.Oferirea clientilor informatii complexe, utile care sa confere o satisfactie ridicata si determinarea unei loialitati ridicate din partea clientilor.

2.Utilizarea infrastructurii IP prin care informatiile sunt furnizate mai rapid fara necesitatea unui dispozitiv suplimentar

3.Reducerea cheltuielilor cu echipamentele si cu mentenanta gestionand echipamentele centralizat fara a fi nevoie interventia in fiecare camera.

4.Customizarea interfetei  cu diferite fisiere media astfel incat sa incante atentia oaspetilor.

5.Crearea unui sistem centralizat de gestionare a continutului de pe display-urile din camerele oaspetilor in functie de categoria acestora.

 

Functionalitati

1.Îmbunătăţiţi experienţa vizuală a oaspeţilor şi reduceţi totodată costul total de întreţinere

Îmbunătăţiţi experienţa vizuală a oaspeţilor şi reduceţi totodată costul total de întreţinere

Samsung LYNK SINC 3.0 oferă posibilităţi de comunicare între sistemul anterior al unui hotel, cum ar fi un sistem de gestionare a proprietăţii (PMS), Samsung Smart Hub şi ecranele TV din camere. LYNK SINC 3.0 elimină necesitatea unui receiver separat, ceea ce simplifică configurarea şi gestionarea sistemului, reduce consumul de energie şi elimină dezordinea din camere cauzată de receiver, modem şi cabluri. Singurele elemente necesare pentru a rula LYNK SINC 3.0 sunt software-ul, afişajele compatibile Samsung, un cablu de reţea şi serverul deja existent pentru instalarea software-ului. LYNK SINC 3.0 dă posibilitatea de a gestiona centralizat sute de afişaje de hotel, cu modalităţi de control cum ar fi gruparea oaspeţilor pentru livrarea de conţinut diferenţiat, monitorizarea stării televizoarelor şi gestionarea afişajelor. Soluţia încorporată scade, de asemenea, nevoia de efort şi întreţinere externă şi, deoarece toate funcţiile pot fi efectuate simplu de către personalul hotelului, fără echipament suplimentar, costul total de întreţinere (TCO) fiind, astfel, redus.

 

2.Creaţi şi prezentaţi cu uşurinţă o identitate unică a hotelului, cu o interfaţă care oferă posibilitatea personalizării

Creaţi şi prezentaţi cu uşurinţă o identitate unică a hotelului, cu o interfaţă care oferă posibilitatea personalizării

Cu Samsung LYNK SINC 3.0, hotelurile pot oferi oaspeţilor o varietate de informaţii prin meniul unic, personalizat de pe afişaj. Interfaţa care poate fi personalizată are un aspect tip grilă detaliat şi oferă posibilitatea personalului hotelier să proiecteze conţinut legat de imaginea companiei şi să impresioneze oaspeţii. LYNK SINC 3.0 include patru şabloane de interfaţă diferite, prin care managerii pot ajusta uşor şi rapid tipurile şi listele de meniuri afişate, chiar şi în lipsa unei experienţe în domeniu. Directorii de hotel pot, de asemenea, să personalizeze complet widgeturile instalate în camerele hotelurilor pe televizoarele Smart TV cu fişiere multimedia, precum imagini, fişiere video şi audio.

 

3.Personalizaţi conţinutul camerelor pentru un anumit grup de oaspeţi sau pentru un eveniment

Personalizaţi conţinutul camerelor pentru un anumit grup de oaspeţi sau pentru un eveniment

LYNK SINC 3.0 reduce complexitatea gestionării conţinutului TV oferind de conţinut pentru grupuri de camere, precum şi posibilităţi de gestionare a televizoarelor şi a reţelei, printre care: 

• Posibliitatea de a grupa camerele de oaspeţi şi de a afişa conţinut în funcţie de client şi de datele evenimentului. Managementul de grup dă posibilitatea personalului hotelier de a oferi servicii personalizate, cum ar fi anunţuri specifice adresate oaspeţilor unui anumit grup. De exemplu, un număr de camere folosite pentru o convenţie pot fi configurate pentru a primi mesaje pop-up care să avertizeze oaspeţii cu privire la ora şi locaţia întâlnirii. Se poate alege şi difuzarea unui anumit tip de conţinut în unele camere, cum ar fi conţinut pentru copii în camerele unde sunt găzduite familii. Datorită acestui nivel de personalizare, oaspeţii se simt bine primiţi şi au parte de un nivel ridicat de ospitalitate.

• Gestionarea canalelor; având posibilitatea de a crea şi de a edita listele de canale după gen şi tipul de oaspete, LYNK SINC 3.0 creează şi afişează canale diferite în funcţie de gen şi de tipul de oaspete. Afişarea personalizată a canalelor poate fi implementată în fiecare cameră în parte. De exemplu, pentru o familie poate fi creată o listă numai cu canale pentru copii. Este de asemenea disponibilă şi maparea listei de canale, pentru atribuirea unor numere specifice anumitor canale. În plus, pentru fiecare grup poate fi utilizată o anumită limbă.


4.Gestionaţi eficient televizoarele din camerele de oaspeţi de la distanţă, pentru a economisi timp şi costuri

Gestionaţi eficient televizoarele din camerele de oaspeţi de la distanţă, pentru a economisi timp şi costuri

Managerii IT pot controla de la distanţă televizorul din fiecare cameră printr-un singur pas cu ajutorul soluţiei LYNK SINC 3.0 şi pot confirma starea operaţiunilor de sosire sau plecare din fiecare cameră, precum şi starea reţelei. Personalul hotelier poate să selecteze un televizor sau un grup de televizoare şi să programeze de la distanţă ora de pornire sau de oprire a acestora, precum şi activităţile de actualizare de firmware şi chiar de repornire. Aceste posibilităţi oferă o modalitate eficientă pentru personalul hotelier de a economisi timp şi efort, inclusiv costurile de manoperă şi întreţinere, întrucât aceştia nu vor mai trebui să viziteze camerele de fiecare dată când este solicitată o modificare. Managerii IT pot crea, de asemenea, mesaje de bun venit, care să fie afişate pe ecran atunci când un oaspete soseşte.

 

5.Prezentaţi oaspeţilor o ofertă mai bogată de conţinut şi aplicaţii TV

Prezentaţi oaspeţilor o ofertă mai bogată de conţinut şi aplicaţii TV

Cu LYNK SINC 3.0, oaspeţii pot fi întâmpinaţi cu acelaşi conţinut interactiv distractiv ca şi cel de care se bucură pe dispozitivele personale. Samsung Smart Hub reprezintă o poartă către o multitudine de aplicaţii bazate pe web, oferind clienţilor mai mult decât canalele TV tradiţionale. Cu ajutorul tehnologiei Smart Hub, oaspeţii pot accesa comod site-urile unor reţele de socializare prin reţeaua IP a hotelului, pentru a obţine conţinut TV pe baza necesităţilor personale. Smart Hub dă, de asemenea, posibilitatea oaspeţilor de a utiliza aplicaţii de Internet în acelaşi mod în care le utilizează pe alte dispozitive, oferind o experienţă plăcută de tipul „acasă departe de casă”.

6.Îmbunătăţiţi experienţa oaspeţilor prin accesul uşor la informaţii valoroase, în timp real

Îmbunătăţiţi experienţa oaspeţilor prin accesul uşor la informaţii valoroase, în timp real

Cu LYNK SINC 3.0, personalul hotelier poate oferi oaspeţilor o experienţă personalizată, creată în funcţie de programele sau motivele şederii acestora. Oaspeţii pot accesa cu uşurinţă conţinut cum ar fi serviciile hotelului, informaţii turistice, rapoarte meteo, informaţii despre zboruri şi multe altele, în mai multe limbi, pe televizoarele din cameră. De exemplu, televizoarele din camerele unor participanţi la o convenţie pot afişa o interfaţă de utilizator şi un meniu particularizate, specifice conferinţei, cum ar fi locaţiile evenimentelor, avertismente pentru întâlniri şi opţiuni de distracţie. În plus, pot fi afişate informaţiile despre evenimentele locale şi cele pentru turişti, reducerile disponibile, precum şi altele, pentru accesul rapid şi simplu al oaspeţilor.

 

Acest site folosește cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii.